אין תגובות

מה הם אפשריות המימון שיש לקניית עסק?

מה הם אפשריות המימון שיש לקניית עסק?

רכישת עסק פעיל היא ללא ספק תהליך ארוך ומתיש. זה מתחיל כבר מהשלב הראשון – השלב שבו צריך להעריך את שווי העסק, הערכה שקשה מאוד לבצע אותה אך הדיוק שלה חשוב מאוד. למעשה, לא תמיד כאשר אדם מגיע לרכוש עסק פעיל, הוא יכול לעמוד בסכום הנדרש בכדי לשלם את השווי המוערך. לעיתים, גם לאחר משא ומתן ממושך והורדת הסכום הנדרש, עדיין הסכום הסופי של המכירה הוא גבוה מאוד והקונה לא יכול לשלם סכום כזה בתשלום אחד. לכן, בדיוק כמו שברכישה של דירה או רכב ניתן לקבל מימון כספי לצורך ביצוע הרכישה, כך גם במקרה של רכישת עסק. 

האם כדאי לקחת מימון עבור רכישת עסק?

אין ספק שהדרך הטובה ביותר לרכישה של כל דבר היא תשלום מלא של כל הסכום. אמנם, ההכרח לא יגונה ופעמים רבות אנחנו רוצים לרכוש משהו שיוכל לשדרג אותנו ולהביא אותנו לרווחים גדולים יותר ועבור דבר כזה שווה לקחת הלוואה או מימון אשר יאפשרו את ביצוע הרכישה. במקרה של רכישת עסק, כדאיות המימון היא אפילו גדולה יותר מאשר במקרה של רכישת דירה או רכב, משום שהעסק אמור להכניס רווחים גדולים יותר בעתיד ולהגדיל את ההכנסות של הקונה. לכן, אם הדרך היחידה לרכישתו של העסק היא באמצעות מימון אין מניעה מלעשות זאת (כמובן לאחר שנעשו כל הבדיקות לגבי כדאיות העסקה).

היכן בכלל מוצאים עסקים שעומדים למכירה?

ישנן חברות אשר עוסקות בתיווך עסקים, והן מציעות מגוון של עסקים למכירה עבור משקיעים שמעוניינים לרכוש חברות – להשקיע בהן ולהרוויח מהם כסף. חברות שכאלה מחזיקות בדרך כלל בניסיון רב בתחום והן יודעות לזהות האם עסק נמצא במצב שיכול להביא לרווחים עבור הקונה או שמדובר על עסק שכדאי להתרחק ממנו. לעיתים, עסק שיתאים לאדם אחד לא יתאים לאדם אחר ורק אנשי מקצוע שעוסקים כבר שנים בתחום וצברו ניסיון יכולים לדעת לתווך את העסק הנכון לבן אדם הנכון.

מהן אפשרויות המימון ברכישת עסק?

כאשר מדובר על אדם שמתעניין על חברות למכירה, הוא מגיע בדרך כלל עם סכום כסף מסוים שעלול שלא להספיק עבור רכישת העסק שאותו החליט לרכוש. במקרה שכזה הדרך להשיג את הכסף ולא לפספס את ההזדמנות היא לפנות לקבלת מימון. ישנם לא מעט גופים שישמחו לתת את המימון לרכישת העסק, בתנאי שניתן להוכיח את כדאיות העסקה ואת היכולת של הלקוח להרוויח מן העסק כסף בעתיד. למשל:

  • בנקים.
  • קרנות המעודדות עסקים קטנים.
  • קרנות הון-סיכון.
  • חברות האשראי.
  • הבורסה לני”ע.
  • חברות לניהול תיקי השקעות.
  • משקיעים עסקיים או פרטיים.

בקבלת מימון מכל אחד מן הגופים הללו יש יתרונות וחסרונות, חלקם דורשים בטחונות או דברים אחרים וחלקם משחררים את הכסף יותר בקלות אך מאפשרים סכומי כסף קטנים יותר. על כן, כל אחד צריך למצוא מהי האפשרות שתתאים בצורה הטובה ביותר עבורו.

ברוקרלי – קרנות השקעה בעסקים

חברת ברוקרלי נחשבת כיום לחברה המובילה בישראל בתחום של רכישה ומכירת עסקים. החברה עוסקת במגוון רחב מאוד של תחומים בעולם העסקים ומבצעת בין היתר תיווך עסקים, הערכות שווי חברה, סיוע לרוכשי עסקים, סיוע במכירת עסקים, פתרונות מימון לרכישת עסקים ועוד. אם אתם מחפשים אנשי מקצוע המחזיקים בניסיון ובידע רב בתחום, אשר יוכלו לסייע לכם בתהליך של מכירה או רכישת עסק, ולהעניק לכם את המסגרת המקיפה ביותר ואת השירות הטוב ביותר לאורך כל התהליך – אין ספק שאנשי חברת ברוקרלי יהיו הכתובת המתאימה ביותר עבורכם. 

5/5 - (1 vote)
שתפו

    מחפשים למכור עסק? הגעתם למקום הנכון!

    הדרך הטובה ביותר למכור היא ע"י ליווי של ברוקרלי

    ברוקרלי בעלת מאגר קונים גדול ומפולח לפי תחום ותקציב שנבנה במשך שנים, אצלנו תקבלו את החשיפה הגדולה האיכותית והממוקדת ביותר שיש למכירת העסק שלכם.
    עם צוות שמורכב מקבוצה של סוכנים ויועצים עסקיים מנוסים מאד גם בזירה העסקית וגם במכירת עסקים הלכה למעשה במשך שנים נשמח לעזור גם לכם.

    צרו איתנו קשר בטלפון ☎️ 0723971642 או השאירו פרטים וצוות האתר ייצור איתכם קשר.





    צור קשר

    לוגו - ברוקרלי סוכן השקעות חכם

    מעוניינים בשיחה עם נציג?
    השאירו פרטים ונחזור אליכם עם כל הפרטים!


      לשאלות ופרסום נכסים:
      טלפון: 0723971642
      אימייל: info@brokerli.com

      לעדכונים בזמן אמת, הירשמו לניוזלטר שלנו