הבידוד החברתי הוא החיבור הטכנולוגי – פלטפורמה לסיוע בזמן אמת ברגעי בדידות ובקבלת החלטות

ארצות הברית

₪1,700,000
השקעה
סוג השקעה : השקעה בסטארט אפים

תיאור

הבעיה

בעיר ניו יורק נטען כי 77% מהאוכלוסייה חווים באופן תדיר תסמין בריאותי גופני וכ -74% מהאוכלוסייה חווים באופן תדיר סימפטום פסיכולוגי הקשור למתח. ההערכה היא כי העלויות השנתיות למעסיקים לבריאות הקשורות במתח. ימי העבודה וההחמצה הם 300 מיליארד דולר.
שירות חדש

החברה מציגה אפליקציה חדשה מבוססת רשת, הקול שלי. ניתן לגשת ליישום דרך מוקד טלפוני וירטואלי ומספק שירות להתגברות על עומס רגשי באמצעות האזנה פעילה, שהיא טכניקת האזנה מקובלת ומוכחת. השירות מבוסס על מחיר פופולרי שונה מהשירותים של פסיכולוג, או מטפלים בעלי סמכות. באמצעות תרגילים אנו מייצרים מספר בלתי מוגבל של “אנשים מאזינים” ומצד שני כמות הצרכנים היא גבוהה ביותר. אנו כפלטפורמה מאפשרים התרחבות עולמית ללא הגבלת שפה (מאזינים יוכשרו בשפת האם שלהם). בדומה לטיפול מטפלים אישי (פסיכולוג) ובניגוד לשירותי האזנה מרצון, ניתן לחזור לאדם ההקשבה האישי. בנוסף, נושאי השיחה.
וקהלי יעד שונים משירותי ההאזנה המתנדבים.

חזון החברה והצהרת משימה:

הלחצים של החברה התעשייתית המודרנית קשורים לרוב ללחץ ועומס על עומס רגשי אצל האדם, מה שפוגע ביכולתו לתפקד ומשפיע לרעה על איכות חייהם ורווחתם.
הקול שלי שואף לספק מדיום חדש לשחרור מהיר של עומס רגשי, שיהיה זול, אנונימי וזמין 24/7.

תיאור עסקי:

החברה , My Voice תוקם כתאגיד על פי חוקים ממלכתיים ישראלים ותעמוד בראשה של הגב’ סמדר סגל.

גב ‘סגל היא בעלת תואר שני במנהל עסקים (MBA) ובעלת ניסיון של 25 שנה כמנהלת שיווק של אסטראזנקה, קולופלסט ו- BBraun בשוק התרופות והרפואה הישראלי. בעלת ניסיון רב שנים בהשקת מוצרים, ניהול צוותים ומו”מ.

שתפו

אודות מפרסם ההשקעה

ברוקרלי

להשקיע חכם
Phone
0723971642
Brokerli הינו האתר הראשון בישראל שמנגיש לציבור המשקיעים את כלל אפשרויות ההשקעה שקיימות בשוק ממגוון רחב של תחומים – וכל זה במקום אחד! הפלטפורמה מבוססת על בסיס ביקוש והיצע של יזמים, משקיעים ואנשי עסקים. שתפו
צור קשר

לוגו - ברוקרלי סוכן השקעות חכם

מעוניינים בשיחה עם נציג?
השאירו פרטים ונחזור אליכם עם כל הפרטים!


    לשאלות ופרסום נכסים:
    טלפון: 0723971642
    אימייל: info@brokerli.com

    לעדכונים בזמן אמת, הירשמו לניוזלטר שלנו