אין תגובות

השקעה בנכסים דיגיטליים – האם היא משתלמת?

השקעות בנכסים דיגיטליים

נכסים דיגיטליים כיום נחשבים לפופולריים הרבה יותר מאשר כל סוג השקעה אחר. זה לא סוד שהאינטרנט הוא ערוץ התקשורת המוביל כיום ומרבית האנשים מבלים שעות רבות ביום באינטרנט בחיפה אחר מידע, מוצרים ושירותים, ברשתות החברתיות, בצפייה בסרטים, במשחקים ובאינספור שימושים אחרים. האינטרנט הוא גם מקור המידע הטוב ביותר ללימודים כיום ועם אתרים כמו יוטיוב, מנוע חיפוש כמו גוגל ואינספור אתרים ואנשי מקצוע שמקדמים קורסים וספרים דיגיטליים ואינספור מאמרי מידע בעלי ערך – זה לא פלא מדוע השקעה בנכסים דיגיטליים הפכה זה מכבר להזדמנות ההשקעה הטובה והמניבה ביותר. חשבו על זה כך: דירה בפריפריה תעלה לכם באזור המיליון שקלים לשכירות של 3000-3500 שח בחודש. עבור אותה הכנסה מנכס דיגיטלי תשלמו רק חמישית מהסכום הזה בדרך כלל. 

מה נחשב לעסק דיגיטלי מניב?

עסק דיגיטלי מניב הוא עסק שמייצר יותר הכנסה מהוצאה: כלומר עסק שמייצר לנו רווח. לצורך העניין, אם יש לנו אתר שעולה לנו 500 שח בחודש לתחזק אותו והוא מכניס 1000 ₪ הרי שמדובר בנכס מניב שמכניס לנו 500 ₪ נקי בחודש. חברת ברוקרלי תוכל לסייע לך לאתר משקיעים, עסקים שונים שעובדים ומיזמים דיגיטליים מניבים למכירה. 

התפתחות עסקית באמצעות רכישת עסקים ומיזמים שכבר עובדים:

אחת הדרכים הטובות ביותר לפתח את תיק ההשקעות שלכם היא לאו דווקא בהשקעה בנדל”ן או בבורסה כפי שהרוב חושבים, אלא באמצעות השקעה בעסקים קיימים, שכבר עובדים ומכניסים כסף. עסקים למכירה תוכלו למצוא באתר ברוקרלי. אתם רוצים לחפש עסק שכבר מניב הכנסה הגבוהה מההוצאה ולהשקיע בו. בדרך זו תגדילו את ההכנסות הפסיביות שלכם ותגדילו את ההון האישי שלכם אתו תוכלו לקנות עסקים ונכסים שונים ולהמשיך לצמוח. 

איך לבחור חברה להשקיע בה?

בבואכם לחפש חברות למכירה חשוב לבדוק כמה פרמטרים חשובים כדי לא לקנות חתול בשק ולוודא שזה כמובן משתלם עבורכם כלכלית.

  • סוג ההשקעה – האם אתם מחפשים עסק מוכן שכבר עובד? כזה שתקנו, יעבור לבעלותכם ואתם תתפעלו אותו? או שאתם מחפשים להיכנס כמשקיעים או שותפים בעסק חדש או קיים ולתת לצד השני לבצע את העבודה עבורכם?
  • באיזה תחום העסק? – האם העסק נמצא בתחום שאתם מכירים ומבינים בו? האם יש לכם תשוקה לתחום המדובר? גם אם אתם אנשי עסקים ממולחים ייתכן ולא יהיה כדאי להיכנס להשקעה בעסק שאינו בתחום שיש לכם תשוקה עליו או כזה שאתם לא מבינים בו מספיק. 
  • מה הנתונים בשטח? – בין אם מדובר בנכס דיגיטלי שאתם רוצים להשקיע בו או עסק פיזי, אתם רוצים לבדוק את הנתונים בשטח. בכל הנוגע לעסקים דיגיטליים תוכלו לבקש לצפות בנתוני האנליטיקס של האתר, כאשר לרוב האתר יהיה מחובר לכלים שונים ונתונים שונים שתוכלו לצפות בהם כמו נתוני אחוז שהייה ונטישה באתר, כמו מיקומי האתר בביטויי מפתח מסוימים בגוגל ועוד. הנתונים יהיו לכם פרספקטיבה רחבה יותר לגבי הפעילות העסקית ויציבותו הפיננסית, ההכנסות וההוצאות שלו ועוד. 
  • במה תלוי העסק? – ישנם עסקים התלויים בגורמים מסוימים כדי להמשיך לפעול. לדוגמה: רכישת חברה שעובדת היטב רק כי המנכ”ל שעובד בה מיודד וקשור ללקוחות ובהחלפת הבעלות על העסק ועזיבתו מהתפקיד העסק עשוי להתמוטט וכך גם ההכנסות שלו. בכל הנוגע לנכסים דיגיטליים צריך לבדוק במה מדובר – האם מדובר בחנות דיגיטלית שמצריכה עבודה עם ספקים וחברת שילוח? האם באנשי מקצוע שמספקים שירות? האם צריך שירות לקוחות זמין או שמדובר בהכנסה פסיבית?

היכן נוכל למצוא חברות למכירה?

כדי למצוא נכסים דיגיטליים למכירה או חברות שכדאי להשקיע בהן היכנסו לבורקרלי המציעה תיווך עסקים באמצעות אתר אונליין מתקדם. 

דרג
שתפו

    מחפשים למכור עסק? הגעתם למקום הנכון!

    הדרך הטובה ביותר למכור היא ע"י ליווי של ברוקרלי

    ברוקרלי בעלת מאגר קונים גדול ומפולח לפי תחום ותקציב שנבנה במשך שנים, אצלנו תקבלו את החשיפה הגדולה האיכותית והממוקדת ביותר שיש למכירת העסק שלכם.
    עם צוות שמורכב מקבוצה של סוכנים ויועצים עסקיים מנוסים מאד גם בזירה העסקית וגם במכירת עסקים הלכה למעשה במשך שנים נשמח לעזור גם לכם.

    צרו איתנו קשר בטלפון ☎️ 0723971642 או השאירו פרטים וצוות האתר ייצור איתכם קשר.





    צור קשר

    לוגו - ברוקרלי סוכן השקעות חכם

    מעוניינים בשיחה עם נציג?
    השאירו פרטים ונחזור אליכם עם כל הפרטים!


      לשאלות ופרסום נכסים:
      טלפון: 0723971642
      אימייל: info@brokerli.com

      לעדכונים בזמן אמת, הירשמו לניוזלטר שלנו