אין תגובות

איך להרוויח כסף בעסקים בשנת 2022

איך להרוויח כסף בעסקים בשנת 2022

איך להרוויח כסף בעסקים בשנת 2022

כולם כולל כולם רוצים להגדיל את ההכנסות של העסק שלהם, בין אם העסק הוא עסק קטן שעוסק בשיווק ובין אם מדובר על חנות בגדים גדולה או על אתרי אי-קומרס.

הפסדים כספיים יכולים להגיע בין אם אנחנו מדברים על עסק שרק נפתח ובין אם מדברים על עסק וותיק של עשרות שנים. הסיבה לכך היא כי התנהלות כספית זה משהו שצריך להיות מלווה בייעוץ מקצועי, ולעיתים, בעלי העסק עצמו לא יודעים או לא יכולים לעשות זאת.

לא תמיד הקשר הישיר בין ההפסד לבין מספר הלקוחות הוא הקשר הקיים או הסיבה. לפעמים צריך לבצע לא מעט צעדים מנהלתיים משמעותיים על מנת להגדיל את הכנסות העסק.

איך להגדיל את ההכנסות בלי מורכבות גבוהה מדי

  • תמחור נכון

כשאנחנו מדברים על תמחור, אנחנו לאו דווקא מדברים על תמחור זול מדי. החשוב הוא לבצע השוואת מחירים איכותית ומדויקת על מנת שלא תתמחרו נמוך מדי ובכך גם יפחת הרווח באופן קיצוני.

אם תתמחרו זול מדי, תמכרו יותר ללא ספק. אך כן תצטרכו להוציא יותר הוצאות על יותר כוח אדם. הסוד הוא לגרום לצרכנים לקנות גם במחיר שאינו זול מדי. משמע, האיכות שווה את המחיר שלכם. מיתוג נכון ברשתות, מיתוג נכון בפרסומות גם באונליין וגם באופליין ובכלל שיווק היא מילת המפתח כאן .

  • הפכו את הלקוחות החדשים ללקוחות חוזרים

באופן כללי, יותר קל למכור ללקוחות חוזרים ממה שללקוחות חדשים. ולכן, כשאתם כבר הופכים לקוחות חדשים לחוזרים אתם בעצם מעלים את ההכנסות שלכם באופן אוטומטי. אפילו אם הלקוח לא מרוצה מהשירות, או שאתם יודעים איזה מוצרים הוא פחות אוהב, פשוט תגעו בנקודות הנכונות. גם מכירה היא שיווק שצריך לדעת איך לבצע אותו.

  • הגדילו את קהל היעד שלכם

אתם לא צריכים להיות עכשיו מומחי רימרקטינג, אבל כן לזכור שיש לכם גם ערוצי אופליין וגם ערוצי אונליין שבהם אתם יכולים לפרסם. ולכל אחד מהתחומים ישנם אחוזי המרה שונים. פרסום במדיה כמו בגוגל, ממומן בפייסבוק ועוד. כשאתם מגדירים תקציב שיווק, הגדירו תקציב שאפשר יהיה לחלק אותו בצורה מסודרת כך שלא יחרוג וגם יהיה מספיק פונקציונלי עבור פרסום אונליין, וגם אופליין.

  • עקבו אחר ההוצאות של העסק

לא מעט בעלי עסקים מפריזים בהוצאות כאשר לפעמים הם אינם עוקבים אחר אלו. חשוב לשים מעקב משמעותי על הוצאות העסק. לעיתים אלו עלולים פשוט להעכיר על ההכנסות. כמו כן, שימו לב על מה אתם יכולים לקבל החזר ממס הכנסה, ועל מה לא.

איך לשווק אופליין?

כשאנחנו מדברים על שיווק אופליין אנחנו מדברים על סגנון הפרסום שכולנו מכירים לפני שהחדשנות הדיגיטלית נכנסה לחיינו.

פרסום מודעות בעיתונות מקומית וארצית, מערך שיווק שיוזם כתבות תדמית, פעילויות וסדנאות בחסות. חסויות לאירועים מקצועיים שאין לכם שום השתתפות בהם. פרסום בטלויזיה וברדיו, שלטי חוצות ועוד.

ישנן מחלקות שיווק המשלבות גם שיווק אונליין וגם שיווק אופליין. כך מאפשרות ניצוח מלא של פרסום על כל האופציות האפשריות.

הצעת מחיר נכונה, תגדיל לכם את ההכנסות

הצעת מחיר נכונה שכתובה כראוי תגדיל לכם את ההכנסות בצורה משמעותית. יחד עם זאת, חשוב לדעת איך לכתוב את הצעת המחיר. כל מי שמעוניין לדעת איך להרוויח כסף בעסקים בשנת 2022 חייב לדעת שהצעת מחיר שכתובה נכון, היא אחד מהאלמנטים החשובים ביותר.

אנחנו שמחים להנגיש לכם מספר טיפים להגדלת ההכנסות באמצעות הצעת מחיר איכותית:

  • הכירו את הלקוח

ממש כמו שהלקוחות לומדים להכיר אתכם, גם אתם יכולים לדעת איך להכיר את הלקוחות שלכם. ברגע שאתם לומדים את פרופיל הלקוח הפוטנציאלי שלכם, תוכלו להתאים באופן אישי את הצעת המחיר.

  • לא למהר

אם אתם עובדים על הצעת מחיר במהירות ומביאים את הצעת המחיר מהר מדי ללקוח, הלקוחות עלולים לחשוב שאתם לא משקיעים בהם. או שולפים הצעת מחיר סטנדרטית ממאגר כלשהו. חשוב לשבת על הצעת המחיר ולגלות שאין שום דבר שלא הייתם רוצים שיהיה כתוב בה. או לצורך העניין, שכל מה שאתם צריכים כן כתוב בה.

  • תמחר איכותי

אל תתמחרו נמוך מדי את עצמכם, קחו טווח בטוח שגם יאפשר לכם להרוויח מהפרויקט וגם יראה ללקוח כהשקעה משמעותית ברמת המחיר.

  • הצעה עם פג תוקף

תאריך תפוגה להצעת מחיר עובד נהדר ברמה הפסיכולוגית. אם תתנו ללקוח שלכם חצי שנה לחשוב על הדברים, רוב הסיכויים שהוא בכלל לא יחזור אליכם. אם אתם מקציבים ללקוח תאריך, הוא ידע שיש לו X זמן לחשוב על הדברים.

ליווי מקצועי מעניק ערך משמעותי לתהליך

חשוב שתבינו שלא כל מי שמנסה להבין איך להרוויח כסף בעסקים בשנת 2022 הוא בעל עסק שיש לו כשלים כלכליים. לפעמים אלו אנשים שפשוט מעוניינים להגדיל את ההכנסות, לשם הגדלת ההכנסות.

ולכן, ייעוץ מקצועי וליווי מקצועי מאז ומעולם הם דרך נהדרת לעשות את הדברים נכון כבר מהצעד הראשון, ועד לרגע שבו אנחנו מרגישים שאנחנו יכולים לעוף לבד מהקן. ליווי מקצועי נכון יהפוך להיות החבר הכי טוב שלנו, ושל העסק שלנו.

5/5 - (1 vote)
שתפו

    מחפשים למכור עסק? הגעתם למקום הנכון!

    הדרך הטובה ביותר למכור היא ע"י ליווי של ברוקרלי

    ברוקרלי בעלת מאגר קונים גדול ומפולח לפי תחום ותקציב שנבנה במשך שנים, אצלנו תקבלו את החשיפה הגדולה האיכותית והממוקדת ביותר שיש למכירת העסק שלכם.
    עם צוות שמורכב מקבוצה של סוכנים ויועצים עסקיים מנוסים מאד גם בזירה העסקית וגם במכירת עסקים הלכה למעשה במשך שנים נשמח לעזור גם לכם.

    צרו איתנו קשר בטלפון ☎️ 0723971642 או השאירו פרטים וצוות האתר ייצור איתכם קשר.





    צור קשר

    לוגו - ברוקרלי סוכן השקעות חכם

    מעוניינים בשיחה עם נציג?
    השאירו פרטים ונחזור אליכם עם כל הפרטים!


      לשאלות ופרסום נכסים:
      טלפון: 0723971642
      אימייל: info@brokerli.com

      לעדכונים בזמן אמת, הירשמו לניוזלטר שלנו