אין תגובות

אפיקי השקעה – 2022 כבר כאן

מיזוג חברות לפעילות עסקית

מחשבה עמוקה על העתיד מביאה אותנו לרצון לצור עבורנו, ועבור המשפחות שלנו ביטחון כלכלי. לא מעט אנשים כבר גילו לא מעט אפיקי השקעה שגורמים לכסף שלכם לעבוד בשבילכם ולצור תשואה.

הרגע שבו אתם עושים את הצעד הראשון הוא הרגע הכי מפחיד, ואנחנו מבינים זאת היטב. אתם בעצם לא מבינים בתחום, ואם אתם מגיעים עם חוסר ידע, פחדים מהפסד ודעות קדומות על הנושא. אתם מרגישים שאתם סתם משחקים בכסף שלכם.

ככל שתעשו זאת מהר יותר, תוציאו את הכספים מפיקדונות שלא באמת מעריכים את הסכומים ותשקיעו באפיקי השקעה המייצרים עבורכם תשואה ובריביות איכותיות. התייעצו ובקשו ליווי מקצועי של אנשים המתמחים בתחום. כי אחרי הכל, זה עולם חדש עבורכם, ואין שום סיבה שתקפצו ישר למים הקרים לבדכם.

אפיקי ההשקעה ששווה לחשוב עליהם

בהתייעצות עם אנשי המקצוע לבטח תגלו לא מעט אפיקי השקעה חמים, ביניהם, המרכזיים הם:

  • וול סטריט

בורסת וול סטריט היא מרכז פיננסי מהחשובים בעולם, ועם היקפי מסחר גדולים ונרחבים. הבורסה מציעה מגוון של מוצרי מסחר ואפיקי השקעה. מגוון של חברות, מדדים, אופציות, מניות ועוד. יחד עם זאת, לא מומלץ לעשות זאת לבדכם. השקעה זו יש לבצע אך ורק באמצעות ליווי מקצועי ומהמומחים בתחום.

  • קופת גמל

קופות גמל כאפיק השקעה הן תכנית חסכון איכותית ונזילה שמאפשרת גם מסלולים ומעבר ביניהם ללא חיובי מס. הסכום לכל אדם הוא 70 אלף ₪ לערך. הן מבוקשות מאד, בעיקר בשל הנזילות הגמישה, דמי הניהול הגמישים והניהול המקצועי כולל הטבות מס.

  • שוק ההשקעות הישראלי

למי מאיתנו שלא יודעים, מניה היא למעשה סוג של נייר ערך. המניה מאפשרת למחזיקים בה חלק בבעלות החברה בה הנפיקו את המניה והיא משקפת את ערך החברה. מהחזקה במניה אפשר להפיק רווחים באמצעות קבלת דיבידנד או באמצעות מכירה של המניה. החזקת מניה היא למעשה גם חשיפה לסיכון, הערך שלה יכול גם לרדת ולגרום להפסדים.

  • אגרת חוב

אגרת חוב היא כלי כלכלי שמאפשר למגוון של תאגידים, וגופים לגייס כספי ציבור. גופים אלו מנפיקים אגרות חוב, מוכרים אותן אל המשקיעים תמורת תשלום ואף מתחייבים להחזיר את הסכום עם תוספת ריבית ורווחים.

מהם סוגי האג”ח המרכזיים?

  • אג”ח ממשלתי

אגרות חוב אלו מונפקות על ידי המדינה ואף נחשבות לבעלות סיכון נמוך. כמו כן, גם פוטנציאל התשואה שלהן נמוך.

  • אג”ח זבל

אגרות חוב אלו מונפקות על ידי חברות שיש להן קשיים כלכליים ואלו מאופיינות ברמת סיכון גבוהה במיוחד.

  • אג”ח קונצרני

אגרות חוב אלו הן אגרות חוב המונפקות על ידי חברות ציבוריות כאשר רמות הסיכון והתשואה הם תלויי המצב הכלכלי של החברה שהנפיקה אותן.

אילו מוצרי השקעה קיימים?

כל מי שעוסק בתחום יודע שמוצרי ההשקעה המגוונים מאפשרים מסחר מדויק יותר בעולם שוק ההון. מוצרי השקעה מנוהלים על ידי חברות פיננסיות. חברות ביטוח, בתי השקעות, חברות המורכבות מכמה משקיעים בעלי מניות או אגרות חוב ועוד. מוצרי השקעה גם מאפשרים פיזור סיכון וביטחון כלכלי.

קרן סל היא קרן המחקה מדדים. קרן הנאמנות היא קרן שהופכת למעשה לתיק השקעות מנוהל היטב. קרן נאמנות לרוב מכילה סל של אגרות חוב או של מניות, גם של שניהם יחד. ישנן אלו המתמחות בסוגי מניות ספציפיות.

גם שוק הסחורות הוירטואלי הפך להיות מוצר השקעה. אין צורך לרכוש פיזית על מנת להשקיע. ההשקעה בשוק זה נעשית באמצעות מכירה ורכישה של חומרי גלם. בארץ ישנם לא מעט בתי השקעות המאפשרים השקעה בנפט, זהב, חיטה, קפה, תירס וגם כסף ומתכות.

השקעה באומנות – יש לזה שוק

לא כולם מאמינים לכך, אבל אומנות היא שוק מאד אטרקטיבי להשקעות. אלו לא רק ציורים על הקיר, אם כי ביצירות המניבות רווחים אמיתיים של ממש. אומנות הוא עולם טוב לאנשים המעוניינים להתחיל בהשקעות. בהשקעה באומנות תוכלו לרכוש ולמכור מניות של ציורים בסכומים של מיליונים.

אך כמובן שגם בתחום הזה יש להתמקצע, ולא לעשות את הצעד הזה לבדכם.

תמיד מומלץ להיוועץ, או לקבל ליווי מקצועי מהאנשים המומחים בתחום. זאת על מנת שתוכלו למקסם את ההשקעה שלכם לתוצאות הטובות ביותר. ולהמנע מעגמת נפש עתידית.

ישנם אלו שלומדים את התהליך תוך כדי תנועה. וישנם אלו הזקוקים לליווי משמעותי לשם כך.

איך לבחור את אנשי המקצוע הנכונים שילוו אתכם

בחירה של אנשי מקצוע המלווים אתכם בתהליך של השקעה היא בחירה שחייבת להיות מוקפדת. כמו כל שירות שאנחנו שוכרים ובו אנחנו מבקשים ומחפשים את המקצועיות ברמה הכי גבוהה. או כל מוצר שאנחנו רוכשים ומחפשים עליו חוות דעת, גם כאן עלינו לעשות זאת.

היות ומדובר בכספים שלנו, בהשקעה בעתיד שלנו, ובעתיד של המשפחות שלנו. חשוב לקחת כאן את כל הביקורות הרלוונטיות, חוות הדעת והדעות בכובד ראש.

תמיד תוכלו לקבל המלצות מחברים, ממשפחה, או לחפש בקבוצות רלוונטיות או פלטפורמות רלוונטיות לצורך קבלת חוות דעת אותנטיות. ישנן גם פלטפורמות המוודאות את חוות הדעת האלו.

החשוב ביותר הוא גם לדעת לסמוך על תחושת הבטן, ועל הכימיה שלכם עם אנשי המקצוע המלווים אתכם. אחרי הכל, זו ההשקעה שלכם, הבייבי שלכם. והצעד העסקי שאתם עושים והכי חשוב שיהיה לכם את הגב והביטחון שאתם בידיים הטובות ביותר.

 

 

 

1/5 - (1 vote)
שתפו

    מחפשים למכור עסק? הגעתם למקום הנכון!

    הדרך הטובה ביותר למכור היא ע"י ליווי של ברוקרלי

    ברוקרלי בעלת מאגר קונים גדול ומפולח לפי תחום ותקציב שנבנה במשך שנים, אצלנו תקבלו את החשיפה הגדולה האיכותית והממוקדת ביותר שיש למכירת העסק שלכם.
    עם צוות שמורכב מקבוצה של סוכנים ויועצים עסקיים מנוסים מאד גם בזירה העסקית וגם במכירת עסקים הלכה למעשה במשך שנים נשמח לעזור גם לכם.

    צרו איתנו קשר בטלפון ☎️ 0723971642 או השאירו פרטים וצוות האתר ייצור איתכם קשר.





    צור קשר

    לוגו - ברוקרלי סוכן השקעות חכם

    מעוניינים בשיחה עם נציג?
    השאירו פרטים ונחזור אליכם עם כל הפרטים!


      לשאלות ופרסום נכסים:
      טלפון: 0723971642
      אימייל: info@brokerli.com

      לעדכונים בזמן אמת, הירשמו לניוזלטר שלנו