אין תגובות

בלוג השקעות: אתם לא חייבים להיות מומחי השקעות כדי להצליח

איש עסקים קורא בלוג הזדמנויות השקעה - ברוקרלי

בלוג השקעות: אתם לא חייבים להיות מומחי השקעות כדי להצליח

ועדיין, כדאי מאוד להיזהר ולא ליפול לתרגילים שיווקיים של משווקי השקעות כאלה ואחרים. אתרים רבים וקבוצות רבות בפייסבוק מציגים אפשרויות השקעה שנראות מגרות מאוד, אך לעיתים רבות רב הגלוי על הנסתר.

משקיעים רבים שואלים אותי ויזמים אחרים, בכנסים והרצאות, שאלות כמו “האם באמת אפשר להרוויח מנדל”ן בארה”ב?”, “באמת יש דרכים לעשות עסקאות נדל”ן טובות בישראל?”, “האם אנשים באמת מייצרים תשואות טובות בשוק ההון?”.

כמו שכתבנו במאמרים אחרים – התשובה לשאלותיהם היא חד משמעית כן.

כוחה של השקעה נכונה נמצא בסופו של דבר בידע שיש ליזם/משקיע בטרם כניסתו להשקעה.

לדוגמא: אל תקנו בית בקליבלנד, אם יש לכם ידע מועט מידי על השקעות נדל”ן בכלל או על השקעות נדל”ן בארה”ב ומדינות ספציפיות בפרט. זה נכון לכל תחום השקעה אחר – שוק ההון, קריפטו, הלוואות חברתיות ועוד.

מנגד, כמו שאמרנו בתחילת המאמר, “רכישת הידע” היא לא דבר שאמור למנוע מכם להשקיע וכדי לעשות השקעות חכמות לא צריך להיות מנטורים בתחום מסויים. לעיתים, וזה מה שקורה לרוב המשקיעים, ההשקעה מתבצעת דרך חברות או מתווכים, הידע פשוט עוזר לוודא שהמספרים של העסקה המוצעת הגיוניים ועשויים להתרחש בסבירות גבוהה.

אחת הסיבות שהקמנו את פורטל “ברוקרלי”, הינה להקנות ידע באמצעות תוכן מצד אחד, ופרסום הזדמנויות השקעה ע”י ספקים שבדקנו ובחנו מצד שני. חשוב להדגיש, כאן בדיוק כמו בכל מקום אחר – ההשקעה הינה אחריותו הבלעדית של המשקיע ואין בתכנים המפורסמים באתר משום ייעוץ או הכוונה, ויש לבדוק כל עסקה לעומקה ולפרטי פרטים.

מה אפשר למצוא בבלוג ההשקעות “ברוקרלי”?

ראשית, ניתן למצוא הזדמנויות השקעה במגוון רחב מאוד של אפיקים:

  1. השקעה בנדל”ן – הן בארץ והן בחו”ל (בעיקר בארה”ב ואירופה), גם נדל”ן פרטי וגם נדל”ן מסחרי, כולל קבוצות השקעה או קרנות השקעה.
  2. השקעה בשוק ההון – קופות גמל, קרנות מחקות, פוליסות חסכון וכל מוצר פיננסי אחר.
  3. השקעה בנכסים דיגיטליים – לרוב מדובר באתרי אינטרנט, בין אם ההכנסה מהאתר הינה אקטיבית או פאסיבית. חלק מהאתרים משמשים כעסק לכל דבר ודורשים השקעה וזמן עבודה לא קטן, חלקם משמשים כמעין אפיק נדל”ני שמייצר תשואה חודשית קבועה, לרוב ללא התעסקות כלל או עם התעסקות מינורית.
  4. השקעה בקריפטו – כל נושא המטבעות הוירטואליים, מרמה של קורסים ולמידה של איך ומתי כדאי להשקיע ועד גופים המבצעים השקעות בעצמם
  5. הלוואות – בין אם מדובר בהלוואות חברתיות או בהלוואות חוץ בנקאיות, תוכלו למצוא גם את האפיק הזה באתר
  6. השקעה בעסקים למכירה – אפיק שמתאים הרבה יותר ליזמים ו”הרפתקנים”. כאן תמצאו פחות, אם בכלל, אפשרות להכנסה פאסיבית. הכנסה פאסיבית באפיק זה תתאפשר במידה ומדובר בחיפוש משקיע, ולא בחיפוש שותף או קונה לעסק. מאידך, רכישת עסק מאפשרת יצירת רווחים גבוהים יותר מאשר השקעות פאסיביות רגילות, אך כמובן כרוכה גם בסיכון גבוה יותר.

למה כדאי להירשם לניוזלטר?

הזדמנויות ההשקעה והתכנים באתר ברוקרלי מתעדכנים ברמה יומית. במידה ויש אפיק ספציפי שמעניין אתכם או לחילופין ערוץ תוכן שמעניין אתכם, תוכלו לקבל עדכונים ישירים ומידיים ולהיות הראשונים שנחשפים להזדמנויות השקעה חדשות, וכך תגדילו את הסיכויים “לתפוס” את ההשקעה בעצמכם.

למי מתאים בלוג ההשקעות?

בגדול? לכולם.

בשונה מבלוגים ופורטלים אחרים, בברוקרלי מוצגים כמעט כל אפיקי ההשקעה הקיימים ואין התעסקות באפיק או נישה ספציפיים בלבד (כמו נדל”ן או שוק ההון, שלרוב מופיעים כאתרי השקעות בפני עצמם).

מכיוון שאפשרויות ההשקעה מגוונות ורבות מאוד, הן מתאימות הן למשקיעים מנוסים, הן למשקיעים מתחילים, חלקן הרפתקניות ומסוכנות יותר ומתאימות למשקיעים המחפשים תשואות גבוהות ומוכנים לקחת סיכון גבוה, חלקן סולידיות ומתאימות למשקיעים בתחילת דרכם ולכאלה המחפשים לגדר את הסיכון שלהם. כמו כן, יזמים אשר מחפשים השקעה אקטיבית, יוכלו למצוא גם עסקים לקנייה או בקשה לשותפויות וכך לרקום את תחילת דרכם העסקית דרך הפורטל.

מעוניינים להירשם לניוזלטר שלנו? השאירו את כתובת המייל כאן:

5/5 - (1 vote)
שתפו

    מחפשים למכור עסק? הגעתם למקום הנכון!

    הדרך הטובה ביותר למכור היא ע"י ליווי של ברוקרלי

    ברוקרלי בעלת מאגר קונים גדול ומפולח לפי תחום ותקציב שנבנה במשך שנים, אצלנו תקבלו את החשיפה הגדולה האיכותית והממוקדת ביותר שיש למכירת העסק שלכם.
    עם צוות שמורכב מקבוצה של סוכנים ויועצים עסקיים מנוסים מאד גם בזירה העסקית וגם במכירת עסקים הלכה למעשה במשך שנים נשמח לעזור גם לכם.

    צרו איתנו קשר בטלפון ☎️ 0723971642 או השאירו פרטים וצוות האתר ייצור איתכם קשר.





    צור קשר

    לוגו - ברוקרלי סוכן השקעות חכם

    מעוניינים בשיחה עם נציג?
    השאירו פרטים ונחזור אליכם עם כל הפרטים!


      לשאלות ופרסום נכסים:
      טלפון: 0723971642
      אימייל: info@brokerli.com

      לעדכונים בזמן אמת, הירשמו לניוזלטר שלנו