אין תגובות

השקעה בנדל”ן בישראל – הכי טוב בבית!

עסק למכירה - ביזנס שילד

הטרנד המקומי של השקעות נדל”ן בחו”ל, לא מפריע לשוק המקומי להיות חם ותוסס, כפי שהוא לא היה מעולם. אומנם השקעות נדל”ן בחו”ל זה יפה, אבל זה לא מתאים לכל אחד, ויש משקיעים שרוצים להשקיע קרוב, כאן ועכשיו כי הכי טוב בבית.

גם בארץ יש הזדמנויות נדל”ן, אבל צריך למצוא אותן. אם אתם בעניין, אתם יכולים להגיע אליהן גם מהרשת, המידע זורם מצפון ועד דרום, כל מה שאתם צריכים זה להחליט, ותקבלו אין סוף הצעות על נדל”ן בארץ.

ראשית כולם יודעים שמחירי הנדל”ן בארץ עולים, ולא יעזור כלום. הם תמיד עלו ואולי כמה פעמים צנחו, אבל מאז ההיסטוריה לא חזרה על עצמה, והמחירים רק עולים ועולים ולא עושה רושם שהם יפסיקו.

אז למי מתאים להשקיע בארץ? לאנשים שיש להם קצת כסף בצד. בטוח שהפקדת הכסף בחשבון בנק לא תיתן להם כלום. בכל מה שהם ישקיעו הם ירוויחו יותר מהריבית שמשלמים להם בבנק. זו הסיבה שבגללה אנשים החליטו להתחיל להשקיע בנדל”ן ולא לחסוך את הכסף, וגם לדלג על שלב ניסיון ההשקעות בבורסה. זה לא מתאים לכל אחד.

מה קרה למודל קרנות ממון המונים?

מומחי נדל”ן בארץ שואלים את עצמם, אם המודל של קרנות מימון המונים בהשקעות נדל”ן בחו”ל פשט את הרגל. הרעיון של הקרנות הללו היה להשקיע בקרנות שמשקיעות בנדל”ן. חלקן עושות את זה בארץ בפרויקטים של תמ”א 38 ופינוי בינוי וחלקן משקיעות בפרויקטים של מחיר למשתכן, דירות למגורים, נדל”ן מסחרי ועוד.

עד לפני שנתיים הייתה נהירה גדולה של הציבור להשקעה באותן קרנות. אחרי עשור של גיוס מיליארדים, נראה כי היום עדיין יש עניין ואנשים גם מנסים לאתר מקורות השקעה של נדל”ן בארץ במקומות שונים.

מחירי הנדל”ן בארץ עדיין גבוהים אבל זו עדיין ההשקעה הכי כדאית. היא מתאימה למי שהפרוטה מצויה בכיסו, ורוצה להשקיע בנדל”ן מניב ולא בשום דבר אחר. מומחה להשקעות מסביר כי כל עוד יש לאנשים כסף והם רוצים להשקיע, אין אלטרנטיבות יותר טובות להשקעה בנדל”ן.

לאנשים רבים בארץ שי עשרות ואולי מאות אלפי שקלים והם יכולים ורוצים להשקיע את זה בנדל”ן. הסיכוי להפסיד בהשקעות האלה הוא נמוך מאוד, מכיוון שמחירי הנדל”ן בארץ אף פעם לא יורדים, הם תמיד עולים.

מודל ההשקעה בקרנות, מאפשר לאנשים שהפרוטה מצויה בכיסם, להשקיע סכומים לא גדולים בנדל”ן. לבד הם אולי לא יכולים, אבל בקבוצה כן. הקרנות הללו יכולות להשקיע בעצם כמעט בכל דבר, ויושבים שם אנליסטים ומומחים לכל תחום שיודעים היכן להשקיע את הכסף.

נדל”ן – מה הולך לקרות ב- 2020?

אנליסט של חברת נדל”ן מוכרת מסביר כי לקראת השנה החדשה, יש בהחלט נקודות חיובית בנדל”ן המניב. כבר בוצעו כמה עסקאות גדולות בחודשים האחרונים. החששות מאמזון נמוגו, והתשואות הנמוכות בשוק האג”ח הפכו את הנדל”ן שוב להשקעה הכי טובה.

מדד מניות הנדל”ן הציג ב-2019 קפיצה של 70% וזו הייתה בהחלט שנה חיובית מאוד.

משקיעי הנדל”ן אופטימיים מאוד גם לגבי מה שהולך לקרות השנה. המגמה החיובית של השקעות מוצלחות ועליית מניות הנדל”ן תימשך.

מול הריביות הנמוכות של אגרת החוב, ביצעו חברות הנדל”ן גיוסים נרחבים ויש להן היום יכולת חיסכון טובה גם לשנים הבאות.

גם מחיר למשתכן הוא מדד למה שקורה בשוק הנדל”ן. בתקופת החגים הייתה כמות רבה לש עסקאות נדל”ן. נפח שוק הנדל”ן השנה היה גדול בכ-10% משנת 2018 ויותר ב-9% ממה שהיה ב-2017. 45% רכישות של נדל”ן יש לציין, בוצעו על ידי זוגות צעירים.

כמה דירות נמכרו ב- 2019?

בספטמבר-אוקטובר 2019 עפ”י מידע ברשת נרכשו 15,900 דירות, 18% יותר בהשוואה לחודשים הללו בשנת 2018. 3,300 דירות היו של מחיר למשתכן. במהלך שנה זו חל גידול גם בהיקפים של רכישת דירות חדשות. רק בחודש ספטמבר נמרו כ-3,800 דירות, ועל פי הכלכלנית הראשית של האוצר, התזרים שנכנס ממכירות דירות חדשות עמד על כ-5.2 מיליארד שקל. כ-5,500 דירות נרכשו בשוק החופשי. גם המשקיעים ממשיכים למכור דירות.

בספטמבר אוקטובר 2019 הם רכשו 1,800 דירות ומכרו 2,600. זה אומר רק דבר אחד, ששוק הנדל”ן ממשיך לבעוט. המשקיעים יודעים ומבינים שאין שוק יותר דינמי ורווחי מהשוק הזה. אם זה ברכישת דירות חדשות, השקעה בפרויקטים נבחרים בפריפריות או בנדל”ן מסחרי מניב.

לצורך העניין נדל”ן מסחרי מניב יכול להיות חנות, חנייה, מחסן, משרד. העובדה שנבנים היום כל כך הרבה מגדלי משרדים מצביעה על מגמה של ריכוז משרדים מחוץ לבנייני מגורים ובעיקר מחוץ לערים הגדולות, זאת בשל שיקולי חנייה וצפיפות.

משקיעים שיש להם הון עצמי כלשהו, יכולים גם להשקיע אותו במשרד בבניין משרדים שנמצא בעיצומו של השיווק, וכאשר הבניין הזה יהיה גמור, מחירו של הנדל”ן הזה כבר יהיה שווה יותר. כך גם חנות במקום אטרקטיבי, כך גם דירת מגורים, כך גם חנייה או כל נכס נדל”ן אחר שיכניס למשקיעים כסף.

מחפשים הזדמנויות השקעה שוות? על חברות למכירה כבר חשבתם? בברוקרלי ניתן למצוא שלל הזדמנויות השקעה בכל תחום ובכל העולם.

5/5 - (1 vote)
שתפו

    מחפשים למכור עסק? הגעתם למקום הנכון!

    הדרך הטובה ביותר למכור היא ע"י ליווי של ברוקרלי

    ברוקרלי בעלת מאגר קונים גדול ומפולח לפי תחום ותקציב שנבנה במשך שנים, אצלנו תקבלו את החשיפה הגדולה האיכותית והממוקדת ביותר שיש למכירת העסק שלכם.
    עם צוות שמורכב מקבוצה של סוכנים ויועצים עסקיים מנוסים מאד גם בזירה העסקית וגם במכירת עסקים הלכה למעשה במשך שנים נשמח לעזור גם לכם.

    צרו איתנו קשר בטלפון ☎️ 0723971642 או השאירו פרטים וצוות האתר ייצור איתכם קשר.





    צור קשר

    לוגו - ברוקרלי סוכן השקעות חכם

    מעוניינים בשיחה עם נציג?
    השאירו פרטים ונחזור אליכם עם כל הפרטים!


      לשאלות ופרסום נכסים:
      טלפון: 0723971642
      אימייל: info@brokerli.com

      לעדכונים בזמן אמת, הירשמו לניוזלטר שלנו